Przejdź do głównej zawartości

Czas iść do pracy.


Mam dziś na po południe do pracy, a tak mi się nie chce. Ostatnio łapie mnie chyba zimowa depresja. Nawet na pytanie męża, co chcę dostać na prezent urodzinowy, powiedziałam, że nic mi nie potrzeba. Serio, nie mam na nic ochoty i siły. To nie dobrze, bo czekają nas zaraz przygotowania do Świąt, a ja mam takie zgubne podejście. Dziwne, bo nie cieszę się jakoś tymi świętami, a zawsze je lubiłam. Wy też tak macie? Jak jest u Was? Na poprawę humoru, świąteczna piosenka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Agnieszka na tapecie :)

Udostępniam tę piosenkę, bo tabloidy, dzisiaj hucznie ogłaszają, że Agnieszka Chylińska zdała prawko. Trochę jej zazdroszczę, bo ja do tej pory nie mogę się przemóc, żeby dokończyć. Odkąd zraził mnie do siebie jeden instruktor, to nie mogę się przełamać, chociaż mąż mnie gorąco do tego namawia. Wiadomo, jak jest dwóch kierowców w rodzinie, to jest łatwiej.

Wyzwanie.

Postawiłam sobie cel, iż założę bloga i spróbuje swoich sił jak większość blogerek tutaj. Na co dzień opowiadam o pogodzie. Prognozuje, czy będzie słońce, czy będzie zimno i jakie będzie ciśnienie. Osobiście pogoda ma na mnie bardzo duży wpływ, ponieważ odczuwam jej wszelkie zmiany w swoich nie najmłodszych już kościach. Prywatnie jestem mamą 6-letniej Alicji i fanką układania puzzli. Siadamy co jakiś czas i układamy puzzle, to już nasza rodzinna tradycja. Jesteśmy bardzo szczęśliwą i ugodową rodziną.